FM WORLD Δικτυακό Marketing vs Σύστημα Πυραμίδας
Δικτυακό Marketing | Σύστημα Πυραμίδα |
1) Το εισόδημα βασίζεται στην αγορά προϊόντων και όχι απλά σε εγγραφές ανθρώπων. 2) Οι συνεργάτες δεν υποχρεούνται να κάνουν μεγάλες και ακριβές αγορές μηνιαίως για να συντηρούν τον κωδικό τους. Στην FM WORLD για παράδειγμα, αρκούν MONO 2 αρώματα το έτος. 3) Ο συνεργάτης έχει τη δυνατότητα να αναπτυχθεί σύμφωνα με την προσπάθεια που κάνει μαζί με την ομάδα του και δεν μένει στάσιμος λόγω της δομής που έχει η εταιρεία. 4) Οι εταιρείες έχουν πρόσωπο, διαθέτουν εγκαταστάσεις και οργανωμένα τμήματα ώστε ο συνεργάτης να ξέρει πού θα απευθυνθεί σε περίπτωση ανάγκης. 5) Σε βάθος χρόνου και ανάλογα με το χρόνο που διαθέτουν όλοι οι συνεργάτες μπορούν να φτάσουν στην κορυφή και να κερδίζουν πολλά χρήματα. 6) Δεν έχει σημασία η χρονική στιγμή που ξεκινάει ο συνεργάτης, μπορεί ανά πάσα στιγμή να κατακτήσει την κορυφή ανεξάρτητα από το επίπεδο αποτελεσματικότητας του σπόνσορά του. 7) Όλοι οι συνεργάτες αγοράζουν με έναν ενιαίο τιμοκατάλογο και το εισόδημα έρχεται από τα ποσοστά αποτελεσματικότητας σύμφωνα με την προσωπική προσπάθεια του κάθε συνεργάτη. 8) Δεν υπάρχει οικονομικό ρίσκο. Ο συνεργάτης δεν ρισκάρει τίποτα αφού δεν χρειάζεται κεφάλαιο για την έναρξη του. Επίσης και σύμφωνα πάντα με τον νόμο η FM WORLD δεν έχει κάποιο κέρδος από την εγγραφή νέων συνεργατών. 9) Τα προϊόντα αναγράφουν τόπο προέλευσης, συγκεκριμένα η FM WORLD αναγράφει παντού την Ευρωπαϊκή προέλευση, έχουν τις απαραίτητες πιστοποιήσεις από τους αντίστοιχους αρμόδιους οργανισμούς και στηρίζουν εμπράκτως οργανισμούς για την προστασία των παιδιών. 10) Οι αμοιβές των συνεργατών δεν κινδυνεύουν ποτέ να χαθούν, μπαίνουν ΠΑΝΤΑ στην ώρα τους. Συγκεκριμένα η FM WORLD από την πρώτη στιγμή δραστηριοποίησης της δεν έχει καθυστερήσει ούτε μία μέρα τις πληρωμές των συνεργατών της. 11) Οι συνεργάτες δημιουργούν τα θεμέλια για την επόμενη γενιά. Για τα παιδιά τους! 12) Οι συνεργάτες έχουν ίσες ευκαιρίες να αγγίξουν την κορυφή, σύμφωνα με την προσπάθειά τους. Θα λέγαμε πως το δικτυακό marketing είναι …για όλους! 13) Οι συνεργάτες δραστηριοποιούνται με «αληθινό» προϊόν. Τα προϊόντα οφείλουν και είναι άριστα ποιοτικά και μπορούν να επιστραφούν και να αντικατασταθούν. Επίσης η γκάμα των προϊόντων διευρύνεται συνεχώς με προϊόντα ευρείας κατανάλωσης. |
1) Το κύριο εισόδημα έρχεται από στρατολογήσεις ανθρώπων. 2) Απαιτείται μεγάλο και σε μερικές περιπτώσεις εξαιρετικά μεγάλο κόστος μηνιαίως για να συντηρηθεί ο κωδικός. 3) Ο συνεργάτης δεν αναπτύσσεται εύκολα και παραμένειεγκλωβισμένος στην ίδια θέση. 4) Οι εταιρείες δεν έχουν πρόσωπο, δεν διαθέτουν εγκαταστάσεις, ούτε οργανωμένα τμήματα και ο καταναλωτής δεν ξέρει πού θα απευθυνθεί σε περίπτωση ανάγκης. 5) Μόνο αυτός που είναι στην κορυφή μπορεί να κερδίζει χρήματα και αυτό μέχρι να καταρρεύσει η πυραμίδα. Γενικά αυτό που ισχύει είναι ότι ο κάθε συνεργάτης έχει πάντα λιγότερες ευκαιρίες από εκείνον που τον έγραψε. 6) Η χρονική στιγμή που ξεκινάει ο συνεργάτης πρέπει να είναι συγκεκριμένη και πάντα εκείνος που κερδίζει είναι ο πρώτος. 7) Ακριβαίνουν συστηματικά οι τιμές των προϊόντων/υπηρεσιών. 8) Υπάρχει μεγάλο οικονομικό ρίσκο αφού συνήθως προαπαιτείται τεράστιο ποσό για το starter, που αντίθετα με το νόμο περιέχει και μεγάλο κέρδος για την εταιρεία. 9) Τα προϊόντα δεν αναγράφουν τόπο προέλευσης. Ειδικά για εκείνους που βρίσκονται σε χαμηλά επίπεδα, η πώληση προϊόντων γίνεται ολοένα και πιο δύσκολη κάνοντας την εγγραφή άλλων συνεργατών εξαιρετικά δύσκολη. 10) Οι αμοιβές των συνεργατών, όπου και όποτε υπάρχουν δεν είναι εγγυημένες. 11) Οι συνεργάτες δεν ξέρουν αν θα υπάρχει η επιχείρηση/ εταιρεία στο άμεσο μέλλον. 12) Οι συνεργάτες δεν έχουν ίσες ευκαιρίες να γευτούν την επιτυχία. Συνήθως μόνο όσοι βρίσκονται στην κορυφή επιβιώνουν γιατί η βάση είναι το οικονομικό σύστημα και όχι το προϊόν. 13) Όπου υπάρχει προϊόν αυτό σχεδόν πάντα λειτουργεί πλασματικά για τη στρατολόγηση νέων ανθρώπων. Θα λέγαμε πως λειτουργεί σαν δόλωμα και καλό θα ήταν να μην το εμπιστευόμαστε. |